Leuk dat je interesse hebt om lid te worden van TC-Waalwijk. Hieronder vind je meer informatie over onze activiteiten.

Clubritten TC-Waalwijk
Wordt jouw vaste fietsroute saai? Sluit je aan bij een groep die past bij jouw niveau. Zo kun je, als het nodig is, uit de wind blijven door in de groep te rijden. Vind je het lastig om in een groep te fietsen? Geen probleem! We leggen je graag uit waar je op moet letten.

Bij TC-Waalwijk fietsen we elke week een andere route. Als je een racefiets of gravelbike hebt, kun je met ons meefietsen. Afhankelijk van het seizoen rijden we op zondagochtend tussen 60 en 100 kilometer. We stoppen ook altijd even voor koffie (voor eigen rekening) om energie op te doen voor de rest van de tocht.

In het voorjaar en de zomer staan de trainingsavonden gepland op dinsdag en donderdag.

Hoe snel we gaan hangt af van de groep, maar het is vaak tussen 26 en 30 km/u. Momenteel hebben we een A/B-groep, die rijden rond de 30 km/u en een C-groep, zij rijden ca. 26 km/u. Voor alle zondagen, avonden en evenementen geldt vrijheid-blijheid. Je mag zelf kiezen of je hieraan wilt meedoen. Het is natuurlijk fijn als je regelmatig aanwezig bent. Je bepaalt zelf hoe vaak en wanneer je wilt fietsen.

Activiteiten TC-Waalwijk
De activiteitencommissie van TC-Waalwijk organiseert door het jaar heen diverse evenementen, zoals een OPTijdrit, een 2-daags fietsweekend in Luxemburg, Happen & Trappen en een Oliebollentocht. Bij sommige evenementen vragen we een kleine eigen bijdrage.

We gebruiken de Cyql-app voor betere communicatie. Alle ritten en evenementen staan erop, en je ziet meteen wie er meedoet. De aankomende ritten en evenementen vind je hier.

Contributie TC-Waalwijk
De contributie bedraagt momenteel € 80,00 per jaar en wordt afgeschreven door middel van een automatische incasso. Met een lidmaatschap van TC-Waalwijk ben je automatisch lid van de NTFU. Een groot voordeel is dat je tot €1000,- in heel Europa verzekerd bent bij schade aan je fiets en clubkleding. Wil je het verzekerde bedrag verhogen? Dat is mogelijk.

Als je geen lid wilt worden van TC-Waalwijk, kun je via onze club toch een NTFU-lidmaatschap afsluiten. Kijk op de NTFU-website (www.ntfu.nl) voor meer info. Deelname aan clubactiviteiten van TC-Waalwijk is dan echter niet mogelijk.

Kledingpakket
Tijdens de officiële clubritten is het verplicht voor onze leden om clubkleding te dragen: een shirt, broek en helm. We snappen natuurlijk dat je als nieuw lid misschien nog geen clubkleding hebt. Geen probleem, je kunt dan alsnog met ons meefietsen. Regelmatig openen we een webshop waar je de clubkleding kunt bestellen.

Samengevat
Als je lid wordt van TC-Waalwijk, geniet je van deze voordelen:

• Elke week nieuwe routes op onbekende wegen
  • Gezellig samen fietsen in een groep op het tempo dat bij jou past
  • Verzekerd via de NTFU
  • Het hele jaar door gezellige fietsevenementen

Inschrijven
Direct lid worden? Maak dan gebruik van onderstaande digitale inschrijfformulier.
Als je inschrijft ben je akkoord met de bepalingen in het Huishoudelijk Reglement en de AVG regeling van Toerfietsclub Waalwijk.

Meer informatie
Voor meer informatie over het NTFU-lidmaatschap of dat van TC-Waalwijk kun je contact opnemen met het secretariaat. Dat kan via email: secretariaat@tc-waalwijk.nl
Wil je eerst nog een paar keer vrijblijvend meefietsen? Ook dat is mogelijk!

We zien je graag bij onze mooie club!

• logo TC-Waalwijk

Toerfietsclub Waalwijk Secretariaat:
    Goudvink 53
    5161 SP Sprang-Capelle
    Email : secretariaat@tc-waalwijk.nl

• Toerfietsclub Waalwijk

INSCHRIJFFORMULIER TC-WAALWIJK

Voor jeugdigen tot 18 jaar dient één van de ouders of verzorgers mede te ondertekenen. Invullen met blokletters. Alleen volledig ingevulde formulieren worden in behandeling genomen.

• Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
  • Format IBAN: NL91RABO0111111111
  • Vink aan waarvoor u toestemming geeft, meerdere keuzen mogelijk.
  • Ondergetekende (107.23.85.179 met e-mailadres: ) verklaart door ondertekening:
    - akkoord te gaan met de bepalingen in het Huishoudelijk Reglement van Toerfietsclub Waalwijk
    - akkoord te gaan met de bepalingen in de AVG-Regeling
    - tot wederopzegging, aan TC Waalwijk, een machtiging te verlenen om de jaarlijkse contributie af te schrijven van bovengenoemd bank/giro nummer:
  • logo TC-Waalwijk

Toerfietsclub Waalwijk Secretariaat:
    Goudvink 53
    5161 SP Sprang-Capelle
    Email : secretariaat@tc-waalwijk.nl

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.