Afsluiting 35-jarig jubileum

In Nieuws by Simone Thur

Het seizoen 2023 stond in het teken van het 35-jarig jubileum van onze fietsclub. Gedurende het jaar zijn verschillende evenementen georganiseerd, waaronder verschillende tochten waarbij de koffie en het gebak geschonken werd door TCW en een jubileumweekend in Drenthe. Het 35-jubileum werd afgesloten met een spetterende feestavond.

Op de dag van de sluitingsrit, zondag 28 oktober, stond een grote groep enthousiaste A/B én C-rijders in alle vroegte bij De Gaard. Bij de voor ons bekende Jacobushof werd er door de club getrakteerd op koffie met gebak.

Zaterdag 4 november is het jubileumseizoen afgesloten met een prachtige feest bij JA van Pas in de molen. Genieten van elkaar onder het genot van gezellige muziek, lekkere hapjes en drankjes. Op een groot scherm werden foto’s van de afgelopen 35 jaar getoond. Hiermee komt het fiets- en jubileumseizoen 2023 weer ten einde.

In de Cyql app staan de winterroutes alweer ingepland. Ben je nog geen lid en wil je een keer meefietsen dan ben je uiteraard van harte welkom! Neem hiervoor contact op met het contactformulier.