Start fietsseizoen 2024

In Nieuws by Simone Thur

Het begin van het fietsseizoen 2024 staat voor de deur en TC-Waalwijk is er helemaal klaar voor! Onze leden hebben hun fietsen gepoetst, de kettingen gesmeerd en de banden opgepompt.

Zondag 17 maart 2024 is de openingsrit 2024 gereden. Deze traditionele tocht markeert de start van het seizoen. Met diverse afstanden die geschikt zijn voor alle niveaus, is dit een perfecte kans om elkaar weer te zien na de winterstop. TC-Waalwijk heeft ook andere leuke evenementen op de planning staan voor zowel nieuwe als ervaren fietsers en leden.

Laten we hopen dat het fietsseizoen 2024 voor TC-Waalwijk een fantastisch jaar wordt, vol mooie routes, goed gezelschap en geweldige prestaties! Mocht je interesse hebben in de evenementen of ritten die gepland staan, kijk dan op onze website voor het laatste nieuws.

Laten we er samen een fantastisch fietsseizoen van maken!